30 January 2015

8 Jenis Makanan yang Sama Khasiat dengan 2 Tablet Vitalea untuk Kanak-Kanak


vitalea for kids
Vitalea untuk kanak-kanak

Anda ingin tahun apa 8 Jenis Makanan yang Sama Khasiat dengan 2 Tablet Vitalea untuk Kanak-Kanak?

Okay mari saya nak cerita pada anda. Untuk mendapat nutrien yang sama dengan pil dalam gambar tu (vitalea untuk kanak- kanak), anak kita perlu mengambil
  • 1.5 cawan tembikai
  • 6 oz oren jus
  • 8 oz gelas susu
  • 10 sudu besar mentega kacang
  • 4 cawan brokoli
  • 1.5 cawan bayam
  • 6.5 cawan tauge
  • 3 cawan kacang merah

Hmm, itu dia 8 jenis makanan yang sama khasiat dengan 2 tablet vitalea untuk kanak-kanak. Untuk bullet point 3 yang atas tu insyaAllah si kakak Amani boleh habiskan, tapi yang brokoli, bayam, tauge dan kacang merah tu saya tak dapat nak paksa. Tembikai pun belum tentu habis 1.5 cawan.. hii. Amani anak saya memang tak makan sayur buah hatta seurat bawang pun kalau dia jumpa dia boleh tak jadi makan.

Sebab tu saya berikan dia 1-2biji Vitalea untuk kanak-kanak pada Amani. Saya nak berikan yang terbaik untuk anak saya. Saya juga percaya semua ibu mahukan yang terbaik untuk anak mereka. Betul kan? :)
Vitalea untuk kanak-kanak yang baru ni sedap sangat. Saya pun telan sekali. boleh buat macam gula gula. Tapi ini tiada perasa dan pemanis tiruan dan pengawet tambahan juga tanpa gluten. Okay nanti saya sambung lagi cerita pasal vitalea ni ye..

Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™