21 November 2014

Anda Suka Makan Produk Shaklee?? Jom Jadi Ahli!!

Anda dah makan Shaklee dan Alhamdulillah, anda sangat puas hati dengan ‘hasil’ yang anda dapat?

Adakah anda berminat nak teruskan makan Shaklee dan membuat belian seterusnya dengan harga ahli yang jauh lagi murah daripada harga retail?

Atau…

Adakah anda berminat untuk untuk berkongsi kebaikan produk Shaklee dengan kawan-kawan disamping menjana pendapatan sampingan yang lumayan?



Terdapat banyak pertanyaan tentang keahlian shaklee.. Jom saya kongsikan apa yang patut anda tahu.

1. Betul ke Yuran Pendaftaran Hanya RM65 Dan Untuk Seumur Hidup?
Betul! Yuran untuk jadi ahli Shaklee memang tak masuk akal. Hanya RM65 untuk seumur (+RM10 / RM20  untuk kos penghantaran ‘Member Kit’). Tiada yuran tahunan mahupun yuran bulanan.

Anda bayar sekali saja, dan boleh terus buat membeli produk Shaklee dengan harga ahli sampai bila-bila. Kalau anda buat bisnes dengan Shaklee, modal anda hanyalah RM65 tersebut.

2. Saya Kena Maintain Berapa Point Setiap Bulan?
Dengan Shaklee, anda tak perlu pun nak susah payah maintain point setiap bulan. Nak beli barang setiap 2-3 bulan sekali pun takde masalah. Keahliah anda akan tetap aktif.

3. Macam Mana Nak Beli Barang Nanti?
Anda tak perlu susah payah ke branch Shaklee sebab semua urusan pembelian boleh dibuat secara online. Lepas dah place order, biasanya dalam 2-3 hari barang dah sampai. Paling lama pun 5 hari berkerja. Tapi saya biasa dapat barang dalam masa sehari je.. Service shaklee memang ohsem!

4. Kena Isi Borang Apa-Apa Ke Untuk Daftar?
Anda tak perlu susah payah isi borang untuk daftar jadi ahli Shaklee. Lepas dah buat pembayaran, anda hanya perlu memberikan:
  • Nama Penuh Anda
  • No IC
  • Nama Pasangan
  • No IC Pasangan
  • Alamat Surat Menyurat
  • Alamat Emel
  • No Telefon

5. Berapa Lama Masa Yang Diambil Untuk Proses Pendaftaran?
InsyaAllah saya akan daftarkan ada dalam masa 24 jam selepas bayaran telah dibuat. Semua urusan pendaftaran ahli baru Shaklee boleh dibuat secara online pada bila-bila, 24 jam sehari, 7 hari seminggu. Kalau memang saya tengah online. 5 minit je pendaftaran.. :)

6. Bila Saya Boleh Start Beli Produk Shaklee?
Anda boleh buat pembelian sekali dengan pendaftaran untuk menjimatkan kos penghantaran. Kalau anda join Shaklee untuk buat bisnes, anda boleh terus start promote Shaklee selepas menjelaskan yuran pendaftaran.

Orang kata, “Fast Action, Fast Result” :)

7. Kalau Tak Nak Buat Bisnes, Makan Sendiri Jer Boleh Ke?
Boleh sangat. Takde masalah pun sebab Shaklee takdelah mewajibkan setiap ahli buat bisnes. Tapi kalau anda nak buat bisnes, mestilah lagi bagus sebab anda boleh menjana pendapatan sampingan yang lumayan dengan Shaklee nih.

8. Apa Kelebihan Jadi Ahli Shaklee?
Antara kelebihan jadi ahli Shaklee ialah anda dapat membeli produk Shaklee dengan harga ahli yang jauh lebih murah selain daripada mengumpul point (UV) untuk setiap belian. Kalau anda berjaya mengumpul sekian-sekian point dalam satu bulan, anda akan mendapat ‘cash bonus’ daripada Shaklee.

Selain daripada ‘cash bonus’, Shaklee juga menawarkan “Car Bonus” dan juga tiket-tiket percutian & umrah ke luar negara. Kalau nak tau lebih lanjut, boleh rujuk entri saya tentang kelebihan menjadi ahli Shaklee.

9. Kalau Saya Nak Buat Bisnes, Macam Mana? Saya Malu & Tak Reti.
Berminat nak buat bisnes dengan Shaklee? Tahniah kerana membuat pilihan yang bijak! Anda tak perlu risau kalau anda seorang yang pemalu dan tak reti langsung tentang online bisnes.

InsyaAllah saya dan team yang ohsem akan guide anda dari A sampai Z tentang bagaimana anda boleh mula menjana pendapatan sampingan daripada Shaklee secara online dan offline.

10. Kalau Nak Daftar Sendiri Di Branch Shaklee Boleh Ke?
Boleh jer kalau nak daftar di branch. Cuma pastikan di ruangan “Penaja / Sponsor”, anda masukkan Shaklee ID saya, 956714 (nama Saliza Ramly).

Selepas selesai mendaftar, sila hubungi saya di 012 297 9869 seberapa segera supaya saya boleh emelkan koleksi eBook khas untuk rujukan anda.

Info: Borang keahlian Shaklee perlu dibeli dengan harga RM3

Kenapa Anda Wajib Daftar Jadi Ahli Shaklee Dengan Saya?
Kelebihan Jadi Ahli Shaklee Dengan Mendaftar Bawah Saliza Ramly

Walaupun jadi ahli Shaklee nih ada banyak kelebihan, malangnya tak semua ahli yang dapat menikmati kelebihan-kelebihan ini. Ramai juga yang lepas daftar, mereka menyesal sangat sebab join Shaklee. Antara sebabnya mereka menyesal:

1. Dah Beli, Tak Tau Cara Makan
Ada yang dah beli produk, tapi tak tau cara makan yang betul dan berkesan. Akhirnya mereka gagal mendapat hasil yang diingini. Bila tanya upline, upline pun tak tau dan suruh ‘Google’ jer.

Kalau anda daftar dengan saya, anda tak perlu risau sebab saya akan berikan anda eBook “Cara Makan & Pantang Larang Vitamin Shaklee”. Kalau masih ada persoalan, boleh tanya saya bila-bila masa. Insya-Allah saya akan jawab secepat mungkin.

2. Terpaksa Beli Stok RM10K Semasa Daftar
Bila nak daftar, ada ‘upline’ yang cakap kena beli stok barang-barang Shaklee bernilai RM10K. Terpaksalah buat pinjaman sana sini untuk cukupkan RM10K. Lepas dah daftar, upline terus hilang ntah ke mana. Saja dia suruh beli stok supaya dia cepat naik ‘pangkat’. Last-last stok tu terbiar jer dekat rumah sebab tak reti nak jual.

Dengan saya, anda boleh daftar tanpa beli stok pun takpe. Hanya RM65 untuk seumur hidup. Tak perlu pening kepala nak pinjam duit dengan bank.

3. Nak Buat Bisnes Tapi Tak Reti
Ada yang join sebab nak buat bisnes, malangnya upline dia nih tak reti langsung macam mana nak buat bisnes. Disuruhnya gi belajar dengan orang lain atau join seminar itu ini. Terpaksalah keluar duit lagi untuk ke kelas-kelas pemasaran online.

Alhamdulillah untuk sesiapa yang daftar bawah saya, nda akan dibimbing from ZERO to HERO.
Anda akan di bimbing secara online dan offline. Online boleh je nak buat bila2 janji ada internet dan smartphone. Dan offline pulak tengok pada kesesuaian masa anda. Biase kita jumpe setahun sekali.

4. Tak Tau Apa Yang Boleh & Tak Boleh Dibuat
Bila dah jadi ahli Shaklee, kenalah ikut terma & syarat yang dibuat oleh Shaklee supaya keahlian anda tak dilucutkan ataupun digantung. Malangnya, tak ramai yang tau apa yang boleh dan tak boleh dibuat oleh seorang ahli Shaklee. Ini menyebabkan ada yang dilucutkan keahlian apabila melanggar peraturan.

Berminat Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee Hari Ini?
Saya kira anda dah faham macam mana nak jadi ahli Shaklee dan kenapa anda perlu daftar dengan saya. Dengan yuran hanya RM65 untuk seumur hidup dan kelebihan yang terlalu banyak, mustahil anda boleh rugi kalau mendaftar sebagai ahli hari ini.


1 comment

4:40 pm, November 22, 2014  

sepertinya bagus, dipasarkan di Indonesia? berapa harga produk yg khusus untuk diabet?

Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™