23 January 2014

Jom Buat Side Income!

Assalammualaikum.  Jom kita tanya diri kita sendiri.. 

Cukup ke duit gaji bulan2?? Cukup?? Alhamdulillah.. dapat simpan berapa RM sebulan ye?? Ade simpan tak?? Berapa bagi mak ayah kat kg setiap bulan ye?? Alhamdulillah.. bg sikit ke byk ye?? Sikit je?? Kos hidup makin tinggi.. harga barang semua naik.. gaji naik x?? Naik?? Alhamdulillah.. tp naik sikit je??
Ermm.. cukup la tanye yg itu dulu.. belum tanye hal anak2 lg tu.. hii.. jika anda dpt jawab semua tu dgn baik dan jawapan anda tu buat anda puas hati.. ok.. tahniah.. tp jika anda rasa jawapan anda tu buat anda rasa risau dan sedih.. jom jana pendapatan tambahan. Hidup zaman skrg perlu ada back up plan.. tak kesah siapa, dari mana dan kelulusan anda.. anda mampu mengubah masa depan anda sendiri..
Saya dah jumpe biz yg serasi dgn jiwa saya. dan dh berjaya dptkan pendapatan sampingan utk keluarga. Alhamdulillah.  Dan sy nak bantu sesiapa shj yg nak berjaya dan mengubah kehidupan ke arah yg lebih baik. Jom join sy dlm shaklee..

BAGAIMANA MENJADI AHLI SHAKLEE?
Ada 2 pilihan untuk menjadi ahli:-
1) Yuran Pendaftaran hanya RM65 + RM10 Postage. Yuran ini adalah untuk menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual.

ATAU

2) Buat pembelian dalam 1 RESIT sebanyak 200 point UV (Unit Value), iaitu bersamaan dengan RM650 anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM65) dan juga CASH BONUS (bernilai RM30+). Penjimatan hampir RM100.

Anda boleh hubungi saya untuk mendaftar, atau gunakan Shaklee ID 956714 (saliza ramly) sebagai SPONSOR.

Nak jadi ahli Shaklee adalah sangat mudah.
Cuma daftar, gunakan produknya, kumpul points dan bila anda dapat certain points dalam sebulan, anda dapat CASH BONUS. Best kan. Makan sendiri je pun dah boleh dapat bonus.
Jadi bonus tu dah boleh cover cost produk yang anda makan setiap hari. Kan dah jimat kat situ.

MAINTAIN POINT DAN KEAHLIAN
Just nak share, yuran keahlian yang anda bayar tu cuma SEKALI SEUMUR HIDUP. Tak payah renew every year. Boleh pakai seumur hidup.
Kalau anda cuma nak makan sendiri, tak payah maintain points bulanan atau minimum belian.
Cuma gunakan produk, dan share dengan kawan-kawan dan saudara-mara je. Kalau mereka berminat, boleh beli dengan ID anda. Anda boleh beli pada harga yang murah. Iaitu 25% lebih murah daripada Retail Price.

Tapi kalau anda ingin mulakan business dan dapat CASH BONUS, barulah anda perlu mempunyai points tertentu setiap bulan.

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE
1) Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli. (25% less than retail price)
2) Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus.
3) BERPELUANG membuat biznes Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan MENTOR.
4) ACCESS kepada SPECIAL GROUP kami untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk2 Shaklee.
5) Mereka yang register dengan saya, saya akan masukkan mereka dalam sebuah group Shaklee di Facebook. Dalam group ini, anda akan didedahkan dengan rahsia rahsia bagaimana menjalankan business secara online. Di sini juga, anda akan membaca testimoni Rahsia Kejayaan ramai orang yang sudah berjaya dalam perniagaan online ini.

Di situ, anda boleh dapatkan bantuan khidmat nasihat. Apa yang perlu dilakukan untuk memulakan perniagaan online. Di situ juga, ada perkongsian kisah jatuh bangun orang lain dalam perniagaan online ini.
Jika hendak berjaya, kita mesti dikelilingi oleh mereka yang sudah berjaya. Dan bila anda berada dalam group itu, bermulalah hidup anda di sekelilingi oleh mereka yang telah pun berjaya.

Anda tanya satu soalan, 10-20 orang yang akan menjawab untuk membantu anda. Semua orang nak tarik anda ke atas. Tak ade orang yang nak tolak anda ke bawah.

Sebab itulah saya rasakan, senang buat business online ni. Dengan bantuan mentor yang dah expert dan lama dalam perniagaan ni.

Jom sertai sy berjaya dgn shaklee.
SALIZA RAMLY
FB: Sally za
FanPage:Adorable Life Zone
No Tel: 012-2979869
Email: sallyramly@gmail.com

Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™