2 May 2014

Meal Shakes Sesuai Untuk Semua

Assalammualaikum.. Bulan May ni bulan ceria.. haaa.. sebabnye bulan ni shaklee OFFER produk kesukaan ramai.. MEAL SHAKES!! 


Erm.. biasa Mealshakes ni mmg popular untuk kanak2.. untuk naikkan selera makan.. untuk elak sembelit.. untuk mcm2 lagi lah.. saya mmg suka mealshakes ni sbb mmg dah terbukti berkesan untuk anak saya umur nak masuk 4 tahun.. Sy dah mula berikan Mealshakes pada si kakak start setahun yang lalu.. masa tu kakak mmg sgt memilih makan.. berak pun sembelit sampai berdarah.. kesian dan risau di buatnye.. dan saya belikan meal shakes juga pada bulan promo tahun lepas.. hii.. Ok, jom tgk apa lagi kelebihan mealshakes:
  • Nutrisi Lengkap: mealshake, menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan zat perlu dalam tubuh boleh menyebabkan kadar serapan vitamin dan mineral dalam tubuh kita jadi kurang efisyen.
  • Membekal nutrisi kepada sel tubuh: sebab mealshake ni diperbuat dari bahan semulajadi dan kaya dengan protein ia membtu pembinaan sel-sel baru.
  • Membantu tumbesaran: mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium untuk membina tulang dan sel-sel untuk membantu proses tumbesaran ( sebab tu ia glamer untuk kanak-kanak)
  • Anti-oksida: mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  • Mengembalikan seri wajah: sebab ade vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberi complexion wajah yang lebih cantik.
  • Detoksifikasi: Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa-sisa buangan dari perut dan usus.
  • Kelazatan rasanya: berperasa french vanilla, tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. 
 
Kesan pengambilan mealshakes untuk kanak2::
  1. anak lebih cergas dan cerdas
  2. anak menjadi lebih fokus dan bertenaga
  3. masalah selera makan dapat diatasi
  4. penyakit asma atau lelah yang dihidapi anak juga semakin pulih
  5. sembelit yang biasa berlaku juga dapat diselesaikan
  6. anak tidak mudah terkena penyakit
  7. menurunkan berat badan anak obesiti
  8. memudarkan kesan parut terkena api dan sebagainya
  9. berat badan bertambah bagi anak yang terlampau kurus
Selain bagus untuk kanak-kanak, Mealshakes Shaklee juga bagus untuk mereka yang sangat aktif, ibu mengandung yang alah pada pil, mereka yang terlalu kurus dan ingin menambah berat badan. 1001 kebaikan terdapat di dalamnya. Nak baca lagi tentang mealshakes? bleh refer sini ye.

Jom baca testimoni ni:


  
Jom dapatkan produk Shaklee daripada saya. Konsultasi PERCUMA & TIPS EXCLUSIVE untuk anda. COD area SEREMBAN, SENAWANG, KUALA PILAH dan yang berdekatan. Boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan pos ke alamat anda di seluruh Malaysia.

SALIZA RAMLY (ID 956714)
FB: Sally za
FanPage:Adorable Life Zone
No Tel: 012-2979869
Email: sallyramly@gmail.com
COD area: Seremban, Senawang, Kuala Pilah
POS ke seluruh Malaysia

Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™