30 May 2014

Beza ESP dan Cinch Shake Mix untuk Kurus

Semalam dah bagi info tentang perbezaan antara Meal Shakes, ESP dan Cinch Shake Mix. So harini nak jelas kan sedikit tentang perbezaan ESP dan Cinch Shake Mix untuk mereka yang nak turunkan berat badan.

Kedua-dua ESP dan Cinch Shake ni tinggi kandungan protein. Cuma Cinch Shake mempunyai kandungan leucine dan fiber yang tinggi. Leucine adalah nutrisi yang diperlukan untuk mengisi bahagian-bahagian badan yang telah dibakar lemaknya dengan membina otot. Oleh itu, badan tidaklah menggeleber selepas lemak dibakar.

Walau bagaimanapun, bergantung juga kepada masalah dan background anda. Jika anda seorang ibu yang sedang menyusu, ESP adalah yang paling bersesuaian dengan anda. Selain dari itu, anda boleh ambil Cinch Shake sebagai supplement protein anda.

Kedua-duanya juga memberi kesan yang sama. Antara cepat dan lambat, tahap kesabaran anda, disiplin, dan pengambilan kalori anda setiap hari. Perlu diingatkan bahawa pengambilan supplement semata-mata TIDAK akan membantu. Anda juga perlu memastikan pengambilan kalori seharian anda di dalam kawalan dan anda juga melakukan aktiviti untuk meningkatkan kadar metabolisme. 


 Harap penerangan ini dapat membantu anda untuk buat pilihan ya. :D


Jom dapatkan produk Shaklee daripada saya. Konsultasi PERCUMA & TIPS EXCLUSIVE untuk anda. COD area SEREMBAN, SENAWANG, KUALA PILAH dan yang berdekatan. Boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan pos ke alamat anda di seluruh Malaysia.
 
SALIZA RAMLY  FB: Sally za
FanPage:Adorable Life Zone
No Tel: 012-2979869
Email: sallyramly@gmail.com
COD area: Seremban, Senawang, Kuala Pilah
POS ke seluruh Malaysia

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™