25 October 2013

TESTIMONI VITAMIN SHAKLEE UNTUK KESUBURAN KESUBURAN

Erm.. sape yang tak nak anak kan?? bila main ngan baby n melayan keletah si kecil.. mesti kita rasa gembira dan tenang.. anak2 ni adalah anugerah tak ternilai buat kita yang sangat inginkan gelaran sebagai seorang ibu.. namun, bukan semua org mudah nak dapat anak.. dah tunggu dan usaha bertahun2 pun tak dapat juga lg.. tapi jgn kita mudah putus asa.. Allah maha mendengar DOA hambanya.. So, selagi boleh kita mesti usaha dan cari ikhtiar utk daptkan anak sendiri.. 

Jom baca testimoni mereka yang dah berjaya mengandung dengan Set KEsuburan SHAKLEE.



TESTIMONI 1


 TESTIMONI 2


TESTIMONI 3


TESTIMONI 4
  


TESTIMONI 5


TESTIMONI 6


TESTIMONI 7
  


TESTIMONI 8


TESTIMONI 9


TESTIMONI 10


TESTIMONI 11
  

 Ok, byk dah testimoni daripada mereka yang berjaya. Bagi semangat pada anda yang masih berusaha.. USAHA, IKHTIAR, SABAR, DOA.. InsyaAllah.. kita merancang dan ALLAH juga lah yang sebaik2 perancang..

Jom dapatkan produk Shaklee daripada saya. Konsultasi PERCUMA & TIPS EXCLUSIVE untuk anda. COD area SEREMBAN, SENAWANG, KUALA PILAH dan yang berdekatan. Boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan pos ke alamat anda di seluruh Malaysia.

SALIZA RAMLY (ID 956714)
FB: Sally za
FanPage:Adorable Life Zone
No Tel: 012-2979869
Email: sallyramly@gmail.com
COD area: Seremban, Senawang, Kuala Pilah
POS ke seluruh Malaysia

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™