6 October 2013

PROMOSI DISEMBER: COLLAGEN POWDER SHAKLEE

September dah berlalu. Now say hello to October. Betapa sekejap masa berlalu. Pejam celik pejam celik je nanti dah tahun baru lagi..

Macam tu juga promosi CoQ10 dah berlalu. Sekarang tirai baru adalah COLLAGEN! Wah bulan cantik untuk mereka yang nak cantik dan nak sihat! Jom bercollagen bulan ini... Kita sahut cabaran 15 hari bersama Collagen Powder Shaklee.. nak tak?? ramai yang dah buktikan mereka boleh cantik walaupun belum habis sekotak collagen lg. nak tgk testimoni?? tgk kat sini.

Ok meh tengok promosi extravaganza lagi..



 Apa yang menarik tentang promosi kali ini??


  1. Buy 6 FREE 1. Satu kotak collagen normal price rm298. Siapa nk bagi free untuk collagen sejumlah itu? Jadi jika beli 6, kita akan dapat FREE 1. 
  2. Bila beli 6 FREE 1, anda juga akan dapat FREE POSTAGE
  3. Dan yang FREE lagi adalah, pastinya anda akan dapat FREE MEMBERSHIP!
  4. Bonus RM110 dalam genggaman untuk bulan hadapan. Itu baru collagen, blom buat tambahan pembelian untuk supplement lain seperti Vit E, Bcomplex, Vitalea, Ostematrix, ESP atau lain2 lagi. 
  5. Duit dapat, bonus dapat, cantik dapat. Peluang jana income hingga 5 angka pun tidak mustahil. **sy sudah jana 4 angka setakat 3 bulan menjadi ahli kerana serius dengan bisnes awesome ni**
Bagaimana nk beli 6, ianya mahal la...
Jangan risau, buat perkongsian dengan rakan sekerja, adik beradik or BFF. Jika seorang amik 1 or 2 kotak, pastinya 6 kotak bukan lah satu nilai yang besar. Sharing is caring :) Same2 cantik dan sihat. nak tak? nak tak? Customer di dalam gambar di atas pun ambil 3 kotak collagen untuk menghilangkan kesan jeragat degilnya yang menurut doktor hanya dapat dihilangkan dengan teknik laser!



Jom dapatkan produk Shaklee daripada saya. Konsultasi PERCUMA & TIPS EXCLUSIVE untuk anda. COD area SEREMBAN, SENAWANG, KUALA PILAH dan yang berdekatan. Boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan pos ke alamat anda di seluruh Malaysia.

SALIZA RAMLY (ID 956714)
FB: Sally za
FanPage:Adorable Life Zone
No Tel: 012-2979869
Email: sallyramly@gmail.com
COD area: Seremban, Senawang, Kuala Pilah
POS ke seluruh Malaysia
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™