25 October 2013

TESTIMONI IBU BERSALIN / BERPANTANG DENGAN VITAMIN SHAKLEE

Assalam. harini nak share testimoni dari ibu Berpantang dan Menyusukan anak yg mengamalkan vitamin SHAKLEE.. Memang best set ini.. saya dah amalkannya ketika pantang selepas bersalinkan Ammar, anak ke2 saya. dan dengan Set ini juga lah saya dapat badan yang kembali sihat, kulit yang semakin gebu dan selalu dipuji oleh rakan..

ok, Jom baca testimoni pengguna yg berpuas hati dgn set ini:



TESTIMONI 1
 
  

 TESTIMONI 2


TESTIMONI 3


TESTIMONI 4
        


TESTIMONI 5
  


TESTIMONI 6


Haaa.. dah ramai yang rasai kehebatan set berpantang shaklee.. Jika anda sedang mencari2 set utk berpantang.. saya memang recommend 200% utk anda ambil set lengkap berpantang shaklee.. tak yah nak risau anak kuning or bila masa utk makan.. sebab anda boleh makan just after bersalin.. Best!!

Jom dapatkan produk Shaklee daripada saya. Konsultasi PERCUMA & TIPS EXCLUSIVE untuk anda. COD area SEREMBAN, SENAWANG, KUALA PILAH dan yang berdekatan. Boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan pos ke alamat anda di seluruh Malaysia.

SALIZA RAMLY (ID 956714)
FB: Sally za
FanPage:Adorable Life Zone
No Tel: 012-2979869
Email: sallyramly@gmail.com
COD area: Seremban, Senawang, Kuala Pilah
POS ke seluruh Malaysia

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™