26 October 2013

Vitamin Shaklee untuk Ibu Berpantang

Sememangnya dalam memberikan yang terbaik untuk yang tersayang,para ibu perlu menjaga diri mereka dahulu… Pengambilan supplement selain daripada makanan harian amat perlu bagi memastikan kesihatan diri apatah lagi yang menysusukan anak. Lihat testimoni di sini..

Set bersalin Shaklee  boleh di ambil sejurus selepas melahirkan bayi anda kerana ia tidak memudaratkan untuk anda dan bayi serta selamat kerana ia vitamin semulajadi.

Set Bersalin Shaklee juga bantu meningkatkan pengeluaran susu dan telah ramai yang telah mencuba serta terbukti berkesan.

Sebenarnya tiada rahsia lain dalam meningkat kesihatan ibu dan bayi melainkan dengan memilih Set Bersalin Shaklee.


Set Bersalin Shaklee merupakan Set Bersalin terhangat di pasaran pada ketika ini. Ini kerana ia menawarkan pakej lengkap untuk penjagaan dan pemulihan dalaman ibu berpantang. Penjagaan selepas bersalin atau dalam pantang sama pentingnya dengan penjagaan ketika hamil. Tubuh ibu memerlukan pemulihan dari segi emosi dan jasmani sebelum bersedia untuk hamil lagi. Beberapa amalan tradisi perlu dielakkan demi menjaga tahap kesihatan ibu dan juga kesihatan anak yang kini bergantung sepenuhnya pada ibu.

Keistimewaan set bersalin shaklee ialah kombinasi produk supplement Shaklee yang memenuhi keperluan dalaman serta luaran seorang ibu.

Malahan terdapat banyak lagi kelebihan selain kesihatan yang optimum serta menghasilkan susu yang banyak untuk baby tersayang.

Terdapat 3 kombinasi yang boleh dipililh dari produk Shaklee untuk di gunakan sebagai set bersalin..








Anda boleh memilih mana yang sesuai mengikut keperluan dan bajet anda. Walaubagaimanapun amatlah disarankan untuk anda mengambil set premium utk mendapatkan kesan yang optimun ketika berpantang.


Jom dapatkan produk Shaklee daripada saya. Konsultasi PERCUMA & TIPS EXCLUSIVE untuk anda. COD area SEREMBAN, SENAWANG, KUALA PILAH dan yang berdekatan. Boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan pos ke alamat anda di seluruh Malaysia.

SALIZA RAMLY (ID 956714)
FB: Sally za
FanPage:Adorable Life Zone
No Tel: 012-2979869
Email: sallyramly@gmail.com
COD area: Seremban, Senawang, Kuala Pilah
POS ke seluruh Malaysia


 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™