19 October 2013

TESTIMONI VITAMIN SHAKLEE UNTUK IBU MENGANDUNG

Hai kawan2.. saya sangat teruja bila cerita pasal set mengandung shaklee.. sebab ape tu?? haa.. sebab saya mula jtuh hati dengan produk SHAKLEE adalah bermula dengan set mengandung.. Nanti ada masa saya ceritakan pengalaman saya ok.. harini saya nak bagi testimoni dari ibu2 yang telah mengambil vitamin ini ketika mengandung. Jom baca


TESTIMONI 1


 TESTIMONI 2


TESTIMONI 3


TESTIMONI 4


TESTIMONI 5


TESTIMONI 6


TESTIMONI 7

TESTIMONI 8


TESTIMONI 9


TESTIMONI 10

TESTIMONI 11

TESTIMONI 12


TESTIMONI 13

TESTIMONI 14

TESTIMONI 15

TESTIMONI 16

TESTIMONI 17


Haaa.. banyak betul testimoni daripada mereka yang dah pun merasai kebaikan set mengandung shaklee ini.. sebab tu saya amat sarankan semua ibu mengandung utk amalkan supplimen shaklee ini dari awal usia kandungan sehingga sampai waktu melahirkan. lepas tu boleh continue dengan set berpantang shaklee dan set penyusuan.

Jom dapatkan produk Shaklee daripada saya. Konsultasi PERCUMA & TIPS EXCLUSIVE untuk anda. COD area SEREMBAN, SENAWANG, KUALA PILAH dan yang berdekatan. Boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan pos ke alamat anda di seluruh Malaysia.

SALIZA RAMLY (ID 956714)
FB: Sally za
FanPage:Adorable Life Zone
No Tel: 012-2979869
Email: sallyramly@gmail.com
COD area: Seremban, Senawang, Kuala Pilah
POS ke seluruh Malaysia

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™