6 April 2014

Al kisah OSTEMATRIX SHAKLEE


Assalammualaikum.. OK, hari ni sy nak Kongsi sebuah cerita yg sy bace di 1 blog...

Cerita ni mengenai OSTEMATRIX SHAKLEE

""Pada tahun 2006, suami saya telah mengalami bengkak di pergelangan tangan. Kemungkinan besar kenapa pergelangan dia bengkak adalah disebabkan masalah tulang. Ianya bukan setakat bengkak sahaja, malah kebanyakkan masa lebih kepada menyakitkan. Banyak kerja tidak boleh dilakukan disebabkan masalah pergelangan tangan ini.

Doktor pakar yang merawat dia pada masa itu mencadangkan untuk membuat pembedahan pada tangannya untuk menghilangkan bengkak pada tangan.

Tetapi suami saya memilih untuk tidak meneruskan cadangan doktor tersebut tetapi mencuba cara tradisional iaitu dengan mengurut.

Selepas 3 tahun, masalah tangannya yang bengkak masih sama dan tiada tanda untuk surut atau pulih.

Dalam masa yang sama dia membeli produk-produk Kalsium yang ada di pasaran. Hasilnya, sama sahaja seperti tidak mengambil apa-apa suplemen.

Pada 2010, officemate dia (yang juga salah seorang pengedar Shaklee) telah memperkenalkan produk-produk Shaklee padanya. Memandangkan Shaklee adalah sebuah company MLM, dia tidaklah berminat sangat.

Bukan apa, kat luar tu berlambak company-company MLM yang konon menawarkan produk-produk yang mampu memberikan kesan yang ajaib.

Bagaimanapun, disebabkan kesungguhan beliau, dia pun mencubalah sebotol Produk Kalsium Shaklee Ostematrix ini.

Hari Pertama pengambilan, sama lah macam produk-produk kalsium yang saya cuba sebelum ni.

Hari Kedua, pun lebih kurang jer.

Tapi pada Hari Ketiga, baru dia perasan yang bengkak pada tangan dah takde. Sakit tangan pun dah hilang. Macam magic pulak!

Bukan itu saja, sakit pada bahagian belakang dia pun dah takde. Jadi, semenjak 2010 dia tidak berhenti mengambil Kalsium Ostematrix Shaklee dan tidak lagi memilih produk selain daripada Shaklee. (Hanya Shaklee di hatinya! chewah!)

Kalau nak katakan mahal, suami saya pernah comparekan harga Shaklee dengan produk-produk lain (yang pernah dicuba), harga Shaklee lebih kurang, malah lebih jauh murah daripada kebanyakkan produk. Yang paling penting, value yang diberikan Shaklee adalah terbaik. Dia bagitau pada saya, dia tidak pernah menyesal malah berterima kasih kepada kawan officematenya yang berterusan menggalakkan dia untuk mencuba vitamin unik ini. Dan seterusnya, suami saya pun setuju sepenuhnya dengan keputusan saya untuk menjadi pengedar sah Shaklee...



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ni lagi sy Kongsi FAEDAH lain apabila anda mengambil ostematrix:

1) Membina tulang dan gigi yang kuat.
2) Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal.
3) Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf.
4) Membantu mengurangkan simptom-simptom senggugut (PMS) seperti perut kembung (Bloating), kekejangan (Cramps), retensi air(water retention), mudah meradang(irritability) dan kemurungan(moodiness).
5) Membantu proses penyimpanan dan pelepasan sesetengah hormon.
6) Membantu perkembangan tubuh badan normal.
7) Merendahkan kandungan fosfat bagi mereka yang mengidap penyakit buah pinggan kronik..


Jom dapatkan produk Shaklee daripada saya. Konsultasi PERCUMA & TIPS EXCLUSIVE untuk anda. COD area SEREMBAN, SENAWANG, KUALA PILAH dan yang berdekatan. Boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan pos ke alamat anda di seluruh Malaysia.

SALIZA RAMLY (ID 956714)
FB: Sally za
FanPage:Adorable Life Zone
No Tel: 012-2979869
Email: sallyramly@gmail.com
COD area: Seremban, Senawang, Kuala Pilah
POS ke seluruh Malaysia


Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™