12 January 2014

Anyone can be a Millionaire!!


Assalammualalaikum.. just nak share dgn anda betapa seronoknya saya berada di dalam kumpulan biz shaklee yg sangat BEST!

sebelum tu sy nak cerita kisah silam.. dulu, sebelum saya join shaklee.. sy juga pernah join 1 biz MLM yg agak popular juga pada waktu itu.. mmg sy sanggup bermodal besar.. saya buat loan dan apply kad kredit semata2 nak start my biz.. so awl bulan sy dpt rm200++. masa tu sangat bangga.. check tu saya potostat dan simpan dalam fail.. bende tu la yg saya tunjuk pada org bila nak ajak jd ahli.. maluuuu.. sebab kena jumpe org ramai utk pujuk join ahli.. yg x bestnye kena la bergaya sbb nak bg org konfiden dengan kita.. erm.. mmg bukan saya la kan.. sbb saya seorang yg x pandai nak bergaya sangat.. sempoi2 je.. kdg2 boleh dikatakan selekeh je penampilan saya.. ahaks.. lame2 saya tertanya2. betul ke ini biz yg sesuai utk aku?? setiap mlm kena pergi kelas.. jam 1am baru sampai rumah.. mujur masa tu sy bujang lg.. so setelah 4 bulan lebih sy buat biz tu sy terus buat keputusan undur diri.. mmg modal dh habis guna.. brg2 pn ade yg jd lapuk je.. huhuu.. sedih memikirkan.. dan yg x bestnye sampai sekarang sy masih byr hutang lapok tu..

ok lah, mls nak kenang sgt.. hii.. sy kenal shaklee bermula dgn mkn set kurus je.. beli dengan opis mate. mase tu x tau pn shaklee ni adalah biz MLM.. sy mmg dh jatuh hati dgn shaklee.. ape lg bila pregnant 2nd baby.. mmg consume semua vitamin yg berkaitan.. result dia mmg SUPERB.. then, setelah hampir setahun sy consume vitamin shaklee baru la sy daftar ahli.. Alhamdulillah.. SYUKUR pada Allah.. saya tak salah pilih team leader.. perjalanan sy dlm shaklee sgt memberangsangkan.. hihii.. mana tak nye.. saya mula dengan modal RM65 je.. Jadi ahli.. lepas tu sy hanya share di facebook je.. bulan pertama buat biz sy dh dpt bonus RM200++ bulan ke 2 dh RM450++.. bulan ke tiga dah hingga kini bonus saya dah 4angka pn.. Alhamdulillah.. dr xde modal utk buat stok kat rumah.. skrg sy dh ada almari utk isi stok barangan shaklee.. semua sy mula dengan rolling balik duit bonus sy.. best best..

sekarang sy sedang mengorak langkah utk ke bonus 5angka pulak.. mustahil??? owhh tidakk.. sy dah dikelilingi dengan mereka yg dah berjaya buktikan dapat 5angka setiap bulan..

Ape lg BEST?? yg best nye team sy ni sgt utamakan amalan2 kerohanian.. zikir.. solat sunat.. zakat.. sedekah.. doa. dan mcm2 lg lah.. kami di ajar cara utk menjemput rezeki.. bukan mencari nya..

SYUKUR SYUKUR SYUKUR.. jika tidak dengan biz shaklee dan team yg betul.. mungkin hingga kini sy belum tahu mcm mana nak solat tahajjud.. nk solat dhuha dan nak biasekan zikir.. terharu bila dikenang.. ;)
dalam pic tu saya bersama leader saya (pangkat moyang dlm biz).. Master Shareeza a.k.a kak Cery.. millionaire yg sgt humble.. tgk la penampilan beliau.. simpla dan sgt sopan. itu yg sy suka sekali..



yang bawah ni pakai tudung krim la mak dlm biz saya.. kak suwaibah.. a.k.a opis mate.. hihii.. yg lain2 tu adik beradik biz sy.. kami semua dh rapat.. mcm dh lame kenal je.. sedangkan kenal dlm biz shaklee.. byk discuss berkaitan shaklee dlm group whatsapp.. team yg gt supportive.. kami niat utk membantu mereka yg ingin sihat. dan mereka yg ingin berjaya.. so klu anda nak join biz shaklee.. jom join team saya.. anda tak akan menyesal.. insyaAllah..

Hubungi saya ye.. sally: 012-2979869

Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™