2 January 2014

Azam tahun baru 2014

Alhamdulillah.. sy bersyukur sebab masih berkesempatan utk hidup di tahun 2014. Sebab saya ada byk perkara yg nak dibuat. Dah plan dan dah letak azam yang tinggi utk capai semua itu. Ada yg utk personal dan ada juga utk kerjaya serta bisnes. Hii.. xpenah2 letak azam setinggi gunung.. thn 2014 menjanjikan bermacam2 kemungkinan.. tp ape2 pn kita perlu merancang masa depan kita. Ape yg kita fikirkan itulah yg akn kita dpt. 

Terus terang saya katakan. Sejak sy join biz shaklee ini.. mmg byk perubahan dlm diri.. Alhamdullillah.  Dari segi rohani dan jasmani.. baru lah sy tahu konsep rezeki.. sy dpt belajar kuasa zikir dan doa. Kita menjemput rezeki bukan mencari nya.. saya juga berkenalan dgn mereka yg sudah berjaya. Yg sentiasa positive dan saling bantu membantu. Diri ini terasa lebih dekat dgn maha PENCIPTA. 

Semoga saya dan keluarga bertambah sihat dan bahagia. Semoga impian jadi kenyataan. Semoga segala yg baik2 shj dtg pd sy dan keluarga. 

Ini salah satu azam tahun baru saya. 1 bulan mesti baca 1 buku motivasi. So utk januari sy dh beli buku ini. Sgt tak sabar nak habiskan baca dan apply dlm kehidupan harian. 

Semoga saya menjadi hamba Allah yg sentiasa bersyukur.. insyaAllah

Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™