17 December 2013

Let's Follow Ammar

Assalammualaikum.. harini saya nak kongsi berkaitan dengan seorang hamba Allah yang syahid dan sangat terkenal setelah pemergian beliau..  Saya juga mempunyai seorang anak bernama Ammar dan sekarang berusia 6 bulan lebih.. Semoga Ammar saya dapat menjejaki cara hidup Assyahid Ahmar Ammar ini.. Semoga niat di hati saya utk menghantar Ammar saya ke sekolah agama sejak kecil lagi akan dimudahkan Allah.. Apa2 pun saya sendiri sebagai ibu perlu bersedia membimbing Ammar kearah kebaikan dan mencintai MAHA PENCIPTA. Doakan saya dapat membentuk anak saya seperti beliau Assyahid Ahmad Ammar.

Salam kerinduan walaupun kenal beliau setelah pemergiannya dari bumi fana ini...

Şehıdımız Ahmad Ammar
 


jom sama2 kita like page ini: Let's Follow Ammar

Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™