4 November 2014

SID Hebat!.. 100 tin ESP terjual dalam masa sebulan

Malam ni stay up dari jam 1.30 tadi.. Alhamdulillah.. Allah kejutkan saya untuk bangun malam sujud padaNYA.. 

Apa yang saya dapat malam ni? Buat apa tak tidur? Alhamdulillah.. Allah bagi saya ilmu baru.. Macam mana nak capai impian dan sustain energy +ve.. Kadang-kadang kita dah cuba untuk sentiasa positif tapi aura org keliling yang negatif terlalu kuat sehingga kita hampir kalah.. so maam mana nak maintain  energy tu? 

Salah satunya dengan membaca benda-benda yang positif.. Syukur FB saya dipenuhi dengan aura2 positif daripada rakan2.. semoga sentiasa positif insyaAllah..

Saya ada target, dan yang paling dekat target saya adalah ingin menjual 100 tin ESP dalm 1 bulan.. Boleh kah?? Sedangkan bulan lepas dh offer ESP?

Saya kena YAKIN!!.. Mohon pada Allah supaya aturkan 100 tin ESP untuk saya.. 

"Alhamdulillah... saya berjaya jual 100 tin ESP bulan ni"

Inilah status saya pada 30 nov 2014 nanti..

Ya Allah.. kau makbulkanlah doa hamba MU ini.. Kawan-kawan semua.. Mohon doakan saya ye.. Semoga niat untuk membantu naikkan ekonomi keluarga tercapat..




Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™