16 September 2014

Bagaimana vivix boleh bantu pesakit kencing manis?

Saya suka sangat berkongsi tentang Vivix Shaklee ni.. Memang sangat kagum dengan penemuan yang sangat hebat. Semua nya dengan izin Allah juga.. Vivix adalah satu-satunya suplimen di dunia yang mampu untuk menembusi DNA manusia. Kemampuan vivix untuk merawat penyakit 3 serangkai sangat terbukti keberkesanannya. Penyakit 3 serangkai yang dah menjadi kebiasaan rakyat Malaysia terdiri daripada penyakit kencing manis, penyakit jantung dan darah tinggi.

jika anda anda ibu bapa anda menghidap tiga penyakit berangkai ini, saya amat-amat mencadangkan anda berikanlah mereka yang terbaik. Vivix boleh membantu memperbaiki kesihatan mereka dan dalam masa yang sama memberi sinar dan harapan baru untuk mereka kembali sihat dan bahagia. 


Bagaimana vivix boleh bantu pesakit kencing manis?
  • Vivix membantu membaikpulih sel-sel dalam badan yang telah rosak. Sejuta serangan yang berlaku merosakkan sel DNA manusia setiap hari. Oleh kerana vivix mampu menembusi DNA manusia, jadi vivix bertindak membaiki dan melindungi sel DNA manusia dengan lebih efektif.
  • Vivix juga mampu untuk melambatkan kerosakan dalam badan.
  • Vivix mampu membantu melambatkan proses penuaan sel-sel dan merupakan anti penuaan terbaik di dunia.
Info lanjut berkaitan Vivix boleh lihat disini: Vivix shaklee
Testimoni mereka yang mengamalkan Vivix: Testimoni

Alhamdulillah.. Vivix shaklee telah terbukti mampu memrawat penyakit kencing manis dengan berkesan. Ramai yang dah mencuba dan dah terbukti keberkesanannya. Ramai pelanggan saya yang memang sentiasa repeat order untuk makan sendiri atau untuk keluarga tersayang. Banyak lagi kebaikan vivxi ni.. Nanti kita cerita lagi ya.

Disebalik kebaikan Vivix yang sangat banyak dan berkesan itu, ada juga yang mengatakan vivix shaklee ini mahal..
BUKANKAH HARGA SEBUAH KESIHATAN ITU JAUH LEBIH MAHAL?
Harga pasaran Vivix adalah RM475. Suka saya sarankan supaya anda mendapatkan 2 botol vivix sekali gus kerana anda bakal layak menjadi ahli shaklee secara 'FREE MEMBERSHIP' dan FREE POSTAGE. Anda juga layak untuk mendapat bonus RM30++ pada bulan hadapannya.. Yang bestnye lagi anda dapat terus membeli shaklee 2 botol itu dengan harga Ahli RM3**.00 sahaja. Memang berbaloi.

Konsultasi adalah percuma untuk anda yang membeli atau mendaftar ahli dengan saya. Jom sertai SmartRich team untuk kesihatan yang lebih baik. Konsultasi terbaik sepanjang hayat. InsyaAllah.

Jom dapatkan produk Shaklee daripada saya. Konsultasi PERCUMA & TIPS EXCLUSIVE untuk anda. COD area SEREMBAN, SENAWANG dan yang berdekatan. Boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan pos ke alamat anda di seluruh Malaysia.


SALIZA RAMLY 
No Tel: 012-2979869
Email: sallyramly@gmail.com
COD area: Seremban, Senawang
POS ke seluruh Malaysia   

4 comments

10:53 am, September 16, 2014  

Followed..follow mine..

http://enierz.blogspot.com

11:15 pm, September 21, 2014  

vivix ni product shaklee ea? wahh. serius bagus product ni

10:02 am, October 15, 2014  

follow sini.... http://skdtho.blogspot.com

1:37 pm, October 19, 2014  

lah product shaklee ke,,,,baru tau

Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™