12 July 2014

PROMOSI VIVIX SHAKLEE - MEMBELI SAMBIL BERAMAL

Assalammualaikum.. Sempena bulan baik ni.. kami telah merancang untuk mengadakan majlis berbuka puasa bersama anak-anak yatim di Pertubuhan Darul Aminan, Seremban, Negeri Sembilan. Oleh yang demikian, kami amat-amat mengalu-alukan bantuan dari segi kewangan bagi menjayakan majlis ini. Dermawan semua boleh berhubung dengan rakan saya (no hp tertera di poster) atau boleh hubungi saya sendiri kerana saya juga adalah ahli jawatankuasa program ini. Majlis akan berlangsung pada 22 julai 2014. Walau bagaimanapun kami memerlukan bantuan kewangan dan harapannya dapat dikumpulkan selewat-lewatnya sehingga 18 julai 2014 bagi memudahkan kami untuk mengagihkan tugasan dan kewangan kepada anak-anak yatim ini.


Dan sempena bulan julai.. Offer vivix masih berjalan, oleh yang demikian, jualan amal di adakan untuk menyumbang juga kepada rumah anak-anak yatim Darul Aminan ni. 

Setiap botol vivix anda beli daripada saya, RM10 akan saya salurkan kepada rumah anak-anak yatim ini.. 

Sumbangan ni bukan sahaja untuk majlis berbuka puasa itu, malah lebih dari untuk membantu anak-anak yatim sampai bila-bila.


 Anda boleh hubungi saya pada bila-bila masa untuk maklumat lanjut.


Jom dapatkan produk Shaklee daripada saya. Konsultasi PERCUMA & TIPS EXCLUSIVE untuk anda. COD area SEREMBAN, SENAWANG, KUALA PILAH dan yang berdekatan. Boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan pos ke alamat anda di seluruh Malaysia.

SALIZA RAMLY
FB: Sally za
FanPage:Adorable Life Zone
No Tel: 012-2979869
Email: sallyramly@gmail.com
COD area: Seremban, Senawang
POS ke seluruh Malaysia
  
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

2 comments

9:40 pm, July 17, 2014  

thanks promosinya

2:10 pm, August 02, 2014  

met hari raya ied
maaf lahir dan batin ya

Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™