2 August 2014

GLA Complex: PROMO OGOS 2014

Wah… Berita baik buat pasangan yang inginkan anak dan inginkan meningkatkan kesuburan wanita kerana semestinya GLA Complex merupakan produk terbaik untuk tujuan tersebut. Yang lagi best, Promosi GLA BELI 6 PERCUMA 1 merupakan pilihan terbaik!


Apa itu GLA Complex ?
GLA adalah akronim untuk Gama Linoleik Acid (GLA). Dan merupakan bahan binaan bagi prostaglandin. Prostaglandin pula adalah terdiri daripada sejenis hormon dalam badan. Ianya amat penting di dalam badan untuk tujuan kawalan tekanan darah, menghalang gastrik, mengelakkan keradangan dan sebagainya.


Apa yang ada dalam GLA Complex sampai istimewa sangat?

  1. GLA (daripada sejenis minyak Borage ~ Ia sangat kaya dengan asid lemak omega 6 yang terbukti membantu meningkatkan kesuburan.
  2. Vitamin E ~ membantu untuk kesburan dan kecantikan kulit
  3. Sunflower Seed Oil

Apa kelebihan GLA COMPLEX selain meningkatkan kesuburan?


  • Vitamin teramat penting untuk wanita yang ingin hamil.. Sama ada anak pertama atau anak seterusnya
  • Membantu mengatasi masalah kitaran haid yang tida menentu (Tidak teratur) dan masalah senggugut yang kerap dialami. Ia sesuai juga untuk wanita bujang yang belum berkahwin
  • GLA Complex membantu badan mengeluarkan “cecari khas” yang membolehkan sperma bertahan dan hidup didalam tiub fallapio sehingga 5 hari. Jadi, ia memberi peluang persenyawaan yang tinggi.
  • Bagi wanita yang mempunyai cyst, GLA Complex boleh membantu untuk mengecutkan cyst dan seterusnya memberi peluang untuk kehamilan

BONUS TAMBAHAN: banyak testimoni yang menunjukkan ramai yang mengambil GLA Complex memperolehi kulit yang lebih cantik, lebih mulus dan setentunya boleh menambat hati suami. Ada juga yang berjaya menghilangkan jerawat.

Jadi… GLA Complex ini untuk siapa?

  • Wanita yang pentingkan kecantikan dan ingin jadi awet muda
  • Wanita yang mengalami simpton-simpton monopaus
  • Wanita yang ingin meningkatkan tahap kesuburan dan inginkan anak
  • Wanita yang mengalami masalah senggugut
  • Wanita yang mengalami masalah haid yang tidak tetap dan tidak teratur
  • Wanita dan Lelaki yang mengalami masalah darah tinggi dan kencing manis


Nota: Untuk meningkatkan peluang kesuburan Wanita, saya menggalakkan untuk mengambil Set Basic Kesuburan iaitu gabungan GLA Complex dan Alfalfa Complex. Jadi Peratus peluang kehamilan akan meningkat. Alfalfa Complex merupakan produk Shaklee yang juga hebat dan berfungsi seperti kacip fatimah serta 1001 macam fungsi lagi.

Jom baca:
Cara pengambilan GLA untuk Hamil
Testimoni vitamin shaklee untuk kesuburan kesuburan

Jom dapatkan produk Shaklee daripada saya. Konsultasi PERCUMA & TIPS EXCLUSIVE untuk anda. COD area SEREMBAN, SENAWANG dan yang berdekatan. Boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan pos ke alamat anda di seluruh Malaysia.

SALIZA RAMLY
FB: Sally za
FanPage:Adorable Life Zone
No Tel: 012-2979869
Email: sallyramly@gmail.com
COD area: Seremban, Senawang
POS ke seluruh Malaysia
  
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™