12 July 2014

Apa kaitan SHAKLEE dan ISRAEL??

Assalamualaikum,

Sebenarnya malas nak sentuh isu-isu macam ni.. Sebab ramai orang yang mudah melatah tanpa mengambil tahu atau menunggu maklumat yang betul dan formal dari Shaklee.. Maaf saya tulis balik balasan daripada Shaklee berkaitan dengan isu Israel yang tengah hangat diperkatakan sekarang.


Q1: Does Shaklee Corporation contribute in funding Israeli's Military exercise on Palestine ?
A1 : No


Q2: What is your personal stand towards this issue ?
A2: Because this is corporate question you and other customers and other distributors have raised now and the past, we wanted to make it very clear that Shaklee is against violence of any kind anywhere in the world. Shaklee is neutral company  and is not involved in any conflict, is not affiliated with any religion  and is not aligned with any political party or cause.


Q3: Is there any link of Shaklee and Israel / Zionist that we need to know ?

A3 : There is none.


Sincerely
Bradford Richardson
President, Shaklee International


Ini merupakan jawapan daripada boss Shaklee antarabangsa. Kiranya Shaklee bukanlah penyumbang kepada kegiatan Israel. Cukup sampai di sini.. Jom sambung buat perkara baik-baik.. Nak kaya untuk dapat bantu ramai lagi umat islam yang ditindas di muka bumi Allah ini.. ;)
Sekian. Terima kasih

Jom dapatkan produk Shaklee daripada saya. Konsultasi PERCUMA & TIPS EXCLUSIVE untuk anda. COD area SEREMBAN, SENAWANG dan yang berdekatan. Boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan pos ke alamat anda di seluruh Malaysia.


SALIZA RAMLY

FB: Sally za
No Tel: 012-2979869
Email: sallyramly@gmail.com
COD area: Seremban, Senawang
POS ke seluruh Malaysia

Post a Comment

 

THE FIRST WEALTH IS HEALTH by JIAKREATIFΞLT™